Czy konsumenci są leniwi?

Pokochaj konsumenta, aby skutecznie wprowadzić zieloną zmianę. Klientocentryczne metody pracy dla środowiska.

WEBINAR

Pokochaj konsumenta, aby skutecznie wprowadzić zieloną zmianę. Klientocentryczne metody pracy dla środowiska

Czy konsumenci są leniwi?

31 sierpnia (czwartek) | 12:30

Zapisz się na webinar

Czas trwania 45 minut. Wstęp wolny po rejestracji.

Opis webinaru

Zapraszam serdecznie na webinar, na którym spojrzymy na skuteczność zielonej transformacji w odniesieniu do wyobrażeń o kliencie/konsumencie/odbiorcy.Pokażę jak stereotypowe, niepogłębione i oceniające patrzenie na naszego odbiorcę może znacząco utrudnić możliwość wypracowania ciekawych, angażujących rozwiązań proekologicznych, a jednocześnie negatywnie wpłynąć na energię zespołu. Podczas spotkania wskażę co z klientocentrycznych metod pracy (design thinking) pomoże zaangażować pracowników w wypracowanie zielonych innowacyjnych projektów.

Czego dowiesz się podczas webinaru:

Zapisz się
  • poznasz najczęstsze stereotypowe wyobrażenia o konsumencie w obszarze ekologii i zweryfikujesz czy spotykasz się z nimi w swoim środowisku pracy
  • spojrzysz na potencjalne potrzeby klientów wg segmentacji konsumentów w odniesieniu do ekologii z rynkowych badań ilościowych
  • poznasz narzędzia i rolę pogłębiania potrzeb klienta z metody design thinking
  • usłyszysz o efektach ubocznych klientocentrycznych metod pracy w odniesieniu do efektywności współpracy zespołów
  • zapoznasz się z case-studies zielonych wdrożeń z wykorzystaniem klientocentrycznych metod pracy

    Zakończymy krótkim interaktywnym ćwiczeniem. Zapraszam serdecznie!

Prowadząca


Entuzjastka i edukatorka w obszarze zrównoważonego biznesu i rozwoju. Prowadzi od kilku lat warsztaty strategiczno-kreatywne, procesy wypracowywania innowacji, procesy konsultingowe w obszarze wypracowania rozwiązań cyrkularnych i zielonej transformacji. Pracuje w metodach pracy nastawionych na kreatywność, zaangażowanie, innowacyjność (Design Thinking, Systems Thinking). Jest certyfikowanym moderatorem Design Thinking.


Uczestniczka zamkniętego programu Ellen MacArthur Foundation From Linear To Circular 2021. Inicjatorkai koordynatorka raportu "Odpady od nowa - jak radzimy sobie ze śmieciami i nieużywanymi rzeczami w naszych domach". Wcześniej przez wiele lat pracowała w marketingu (Agencja K2). W ostatnim czasie pracowała jako Marketing&Strategy Manager dla start-up'u z obszaru upcyklingu Deko Eko (dekoeko.com), gdzie w praktyce rozwijała cyrkularny model biznesowy.Pracowała szkoleniowo i warsztatowo między innymi z: PARP, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Instytutem Innowo. W 2021 współtworzyła kurs o projektowaniu cyrkularnym dla studiów magisterskich Wydziału Wzornictwa ASP w Warszawie. W 2022 wyróżniona przez Forbes Woman Polska jako jedna z 10 Liderek Zrównoważonego Rozwoju.

Agata Miryn-Sienkiewicz

Założycielka Next Good Thing

Zapisz się na webinar

Next Good Thing | 2023

in
FB