Raport w metodzie Design Thinking
Plik PDF
ODPADY OD NOWA
Od potrzeb użytkownika indywidualnego do wyzwań projektowych w obszarze radzenia sobie z odpadami
i nieużywanymi rzeczami w domach.
Badania to projekt zainicjowany przez Agatę Miryn-Sienkiewicz z Next Good Thing, w celu identyfikacji potrzeb związanych z rosnącym problemem zalewu odpadami i śmieciami z perspektywy konsumenta indywidualnego. Mierząc się z potrzebą zmian systemowych w sposobie w jaki wytwarzamy i konsumujemy, kontekst użytkownika indywidualnego jest niezwykle istotny i stanowi idealny punkt wyjścia do innowacyjnych rozwiązań.
Badania przeprowadzone zostały w metodzie Design Thinking przez interdyscyplinarny zespół projektowy wolontariuszy, jednocześnie osób pracujących w metodzie Design Thinking, Temat poruszył dużo osób w środowisku moderatorów tej metody, dlatego udało się przeprowadzić bardzo dużo wywiadów. Na potrzeby tego raportu wybraliśmy 8 z 24 przeprowadzonych wywiadów .
Kontekst badania
Dla kogo
Firmy i marki
szukające innowacyjnych rozwiązań, insightów pod nowe rozwiązania
z dziedziny zarządzania odpadami, zainteresowane rozwojem w duchu Zielonego Nowego Ładu.
Organizacje ekologiczne, zero waste, pro środowiskowe, w celach edukacyjnych i inspiracyjnych
Gminy, jednostki administracyjne dla których temat zarządzania odpadami stanowi coraz większe wyzwanie i są otwarte żeby spojrzeć na niego
z perspektywy potrzeb mieszkańców.
oraz fani metody Design Thinking :)
wprowadzające produkty na rynek, świadome nowych regulacji związanych z Rozszerzoną Odpowiedzialnością Producenta.
Start-upy
Organizacje NGO
Administracja
Pobierz raport
Zapraszam do pobrania raportu w PDF. Dostęp jest darmowy przy pozostawieniu zgody na otrzymywanie newslettera z informacjami o szkoleniach i warsztatach Next Good Thing.
Obiecujemy, że nie będziemy nachalni, ani nie będziemy spamować, ale z drugiej strony chcemy, żeby jak najwięcej osób dowiedziało się o nowym podejściu do odpadów
i modelu Gospodarki Obiegu Zamkniętego :)